Povești de Rendez-Vous

Rețete românești pentru prima întâlnire

Scrie-ne despre primul
date cu peripeții și câștigă!

Povestește-ne despre peripețiile primei întâlniri cu persoana iubită în maximum 500 de carcactere și poți câștiga un coșuleț cochet pentru un picnic romantic binemeritat!

Deschide regulamentul
Povești de Rendez-Vous

Povești câștigătoare

Liviu, Cluj

Prima mea intilnire cu persoana iubita era intr-o zi de iarna ,ea mergea la serviciu seara iar eu mergeam tot la serviciu si tot noaptea,ea era in fata mea eu in spatele ei, la un moment dat din fata mea se auzea o vboce HAI LIVIU CA NU MANINC OAMENI,eu eram speriat o cunostea dar imi era rusine sa vb cu ea nu stiu de ce dar asa eram eu mai rusinos si asa am intrat in vorba cu ea si asa cum imi era rusine ea m-a abordat dar era o abordare foarte frumoasa si asa sintem impreuna de 8 ani frumosi,

192 voturi
Florin Octavian, Valenii de Munte

Ne-am cunoscut in tren in drum spre serviciu ( culmea , acelasi loc de munca ),privirile noastre s-au intersectat si fiorii dragostei s-au aprins instantaneu .Dupa un an de zile urma oficierea casatoriei noastre care dainuie si nu vreau sa se termine niciodata.

120 voturi
Rodica, Arad

Oooo,da....cine poate uita prima întâlnire? Si chiar cu peripeții 😂 Prima noastră întâlnire a fost chiar la o cafea,eu fiind mereu punctuală,am ajuns prima si chiar am comandat cafeaua....in schimb,domnul meu a întârziat jumătate de oră,asa ca a baut-o rece 😁 l-am iertat,întârziase din cauza serviciului 😁

106 voturi
Brindusa, Botosani

Ne-am cunoscut pe strada,m-a oprit si mi-a zis ca i-am cazut cu tronc la inimioara,am zis ca-i nebun si nebun a fost,au trecut peste noi mai bine de 30 de ani de cand suntem impreuna.Eu zic ca suntem suflete pereche si ne-am cunoscut exact cand trebuia!

103 voturi
Mihaela

Eu cu sotul meu ne stiam mai demult dar ne am împrietenit pe facebook Prima intalnire a fost in parc era un frig de crapau pietrele 😂😂😂 Bineinteles am ramas împreună si avwm un bebe mic ❤

97 voturi

Povești înscrise

DUMITRU, Halchiu

Ne-am cunoscut la radio în emisiunea Deschideți-vă Sufletele de la Radio Brașov dar prima întâlnire propriu zisă am avut-o câteva luni mai târziu: pe 7 ianuarie 2000 când am decis așa din senin să facem o drumeție până pe vârful Tâmpa urcând pe traseul Treptele lui Gabony (traseu interzis iarna), creasta Tâmpei, restaurant Panoramic și coborând în oraș pe drumul serpentinelor. Zăpada ne trecea de genunchi prin unele locuri dar pasiunea pentru munte ne-a adus împreună.

(19 voturi)
Venera

Povestea mea incepe ca orice poveste, cu a fost odata ca niciodata. Doi oameni maturi, frumosi, ce se cautau de o viata intreaga. Si ne-am gasit, sau cum imi place sa spun, ne-am regasit, doua suflete pereche, si am oprit timpul in loc, doar pentru noi, Avem secundele de partea noastra, ce se transforma in ore, zile , saptamani, ani ... de iubire. Povestea mea nu are sfarsit, este o viata continua de frumusete, si zambet ce-aduce fericire

(20 voturi)
Iuliana, focsani

Imi amintesc ca viitorul meu sot s-a rugat de mine cam doua saptamani pentru a iesi cu el la o prima intalnire.

(18 voturi)
Bogdan, Bucuresti

Prima intalnire a fost pe Decebal, la celebrele cafenele, dupa ce ne-am vazut si ne-am imprietenit, am dorit sa achitam si sa plecam, insa pos-urile nu mergeau iar eu nu aveam banii cash mine. A platit ea, iar eu mi-am luat revansa cu un film bun si o cafea a doua zi dimineata :)

(17 voturi)
Ileana

Du si sotul meu ne.am cunoscut in gara in Italia ma astepta cu un buchet de flori in mana .

(12 voturi)
Larisa, targu frumos

Totul a început acum 14 ani.... Acum, soț și soție, părinți a doi prinți... Este o poveste ce a început cu "a fost odată..." și se va încheia cu "și acum, după sute de ani, încă îi mai vezi ținându-se de mână și zâmbindu-și cu dragoste"... 😍

(11 voturi)
Alexandra

Am iesit la o plimbare in joaca, iar joaca s-a transformat intr-o frumoasa poveste de dragoste, fiind fericiti si acum dupe mai bine de 8 ani

(12 voturi)
Aurelia, Craiova

Prima intalnire cu un baiat a avut loc in clasa a 9-a.Eram amandoi timizi,eu mai mult decat el.Nu stiam despre ce sa discutam si era mai multa tacere intre noi.Pana la urma el si-a facut curaj si a incercat sa ma sarute,dar exact atunci "boom" i-a sunat telefonul :))) S-a dus momentul nostru romantic :)